Advanced Search

Autor Wątek: Regulamin działania forum Podkarpackie.IT, czyli zasady tu panujące.  (Przeczytany 3898 razy)

Grudnia 27, 2017, 09:34:40 am
Przeczytany 3898 razy

Offline mkobialka

  • Administrator

  • *****

  • 193
    Wiadomości
  • Pomógł: +0/-0

    • Zobacz profil
Regulamin Forum PODKARPACKIE.IT

1) Warunkiem pełnego korzystania z Forum jest wcześniejsza rejestracja z podaniem wymaganych danych. Jedna osoba może posiadać tylko jedno konto. Zabrania się rejestrowania kont o obraźliwych i wulgarnych nazwach. Każdy użytkownik jest obowiązany do wpisania w profilu poprawnego adresu e-mail. Podanie nieprawdziwych informacji w formularzu rejestracyjnym może przyczynić się do skasowania konta. Jeżeli użytkownik założy więcej niż jedno konto lub udostępnia swoje konto innym osobom, wszystkie jego konta mogą zostać zablokowane i/lub skasowane bez ostrzeżenia i prawa odwołania. Konta nie są kasowane na prośbę użytkownika. Wszystkie posty napisane na Forum stają się własnością Forum i pozostają na nim na zawsze, chyba że administracja forum postanowi inaczej.

2) Na Forum piszemy z szacunkiem do pozostałych użytkowników i z należytą kulturą wypowiedzi. Za treść postów odpowiadają ich twórcy. Zgadzasz się nie pisać żadnych obraźliwych, obscenicznych, wulgarnych, oszczerczych, nienawistnych, zawierających groźby i innych materiałów, które mogą być sprzeczne z prawem. Naruszanie prawa, dobrych obyczajów, praw autorskich, netykiety jest zabronione. Niedopuszczalne jest wykorzystywanie forum do celów powszechnie uznanych za szkodliwe, niewłaściwe, nielegalne lub niemoralne, w tym do przesyłania wiadomości zawierających: wyrażenia, treści, załączniki powszechnie uznane za obraźliwe, wulgarne lub niezgodne z dobrymi obyczajami, wyrażania i przekazywania na forum prywatnych niecenzuralnych opinii pod adresem innych osób, rozpowszechniania prywatnej korespondencji bez zezwolenia jej autora, publikowania wiadomości pozbawionych treści merytorycznych, mających wyłącznie cel prowokacyjny, obraźliwy, obliczonych na wywołanie kłótni i wzajemnej wrogości wśród uczestników Forum.

A. Niedozwolone są (w postach/tematach/PW/tytułach/avatarach,podpisach/nickach) treści:
- p o r n o graficzne;
- wulgarne, obrażające innych użytkowników forum;
- niezgodne z prawem;
- ukazujące przemoc, zachęcające do agresji i nienawiści;
- reklamy stron internetowych, portali;
- prowokacyjne, naruszające powszechne zasady życia społecznego.

B. Tematy:
- nazwa tematu powinna świadczyć o jego zawartości;
- temat zamieszczamy w odpowiednim do tego dziale;
- nie zakładamy tematu w przypadku, gdy istnieje podobny - w przeciwnym wypadku temat zostanie usunięty lub przeniesiony.

C. Posty:
- staramy się pisać zgodnie z zasadami polskiej ortografii oraz gramatyki;
- posty odbiegające od tematu będą usuwane;
- nie nadużywamy pogrubienia, koloru, kursywy, przekreślenia oraz opcji powiększania tekstu, te opcje służą do zaznaczenia ważniejszych informacji w tekście;
- nie należy umieszczać zbyt dużych elementów graficznych, które spowalniają transfer oraz obciążają pamięć - blokują one sprawne przeglądanie forum;
- zabronione jest pisanie postów jeden pod drugim;
- cytując czyiś tekst pamiętajmy o podaniu źródła - szanujemy prawa autorskie.

3) Zabronione jest wykorzystywanie danych o użytkownikach Forum do wysyłania jakichkolwiek treści noszących znamiona korespondencji niechcianej lub wymienionej w niniejszym regulaminie jako szkodliwa (niemoralna, obraźliwa itd), dotyczy to wszystkich części składowych wiadomości (np. również zawartość sygnatury/avatara itp.) użytkownika. Złamanie tej zasady może być przyczyną natychmiastowego i trwałego usunięcia z listy użytkowników (wraz z powiadomieniem odpowiednich władz). Aby wspomóc te działania rejestrowane są adresy IP autorów. Przyjmujesz do wiadomości, że webmaster, administrator i moderatorzy tego Forum mają prawo do usuwania, zmiany lub zamykania każdego wątku w każdej chwili jeśli zajdzie taka potrzeba. Jako użytkownik zgadzasz się, że wszystkie informacje, które wpiszesz będą przechowywane w bazie danych. Informacje te nie będą podawane bez twojej zgody żadnym osobom ani podmiotom trzecim, jednakże Webmaster, Administrator i Moderatorzy nie będą obarczeni odpowiedzialnością za ewentualne włamania prowadzące do wykradzenia tych danych.

4) Naruszenia regulaminu prosimy zgłaszać do Administracji Forum. Administratorzy i Moderatorzy podejmują starania mające na celu usuwanie wszelkich uznawanych za obraźliwe materiałów jak najszybciej, jednakże nie jest możliwe przeczytanie każdej wiadomości. Zgadzasz się więc, że zawartość każdego postu na tym Forum wyraża poglądy i opinie jego autora a nie Administratorów, Moderatorów czy Webmasterów (poza wiadomościami pisanymi przez nich) i nie ponoszą oni za te treści odpowiedzialności.

5) Zgadzasz się na otrzymywanie wiadomości/powiadomień dotyczących Forum i spraw z nim związanych oraz ofert handlowych firm współpracujących z Forum na adres email podany podczas rejestracji. Adres email jest między innymi wykorzystywany dla potwierdzenia podanych informacji oraz hasła (i dla przesłania nowego hasła, gdybyś zapomniał stare). Adresy email użytkowników Forum nie są w żaden sposób przekazywane bądź udostępniane osobom trzecim.

6) Zgadzasz się na zamieszczanie w Twoim urządzeniu końcowym (komputer, tablet, smartfon, itp.) plików cookies, które zawierają informacje niezbędne do prawidłowego korzystania z Forum.

7) Każdy użytkownik zobowiązuje się do przestrzegania regulaminu Forum PODKARPACKIE.IT i wyraża zgodę na ustanowione w nim reguły. Sprawy, których nie określa regulamin będą rozstrzygać Administratorzy.

8) Administracja Forum zastrzega sobie prawo do całkowitego zaprzestania udostępniania Forum bez podania przyczyn, oraz do zmiany charakteru Forum lub jego modyfikacji.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 27, 2017, 08:59:11 pm wysłana przez mkobialka »